اخبار

Latest news, video reports

با حضور بیش از 85 درصد سهامداران

مجمع عمومی عادی سالانه میدکو

برگزار شد

۲ خرداد ۱۴۰۰

این مجمع با حضور بیش از 85 درصد از سهامداران روز یکشنبه 2 خردادماه سال 1400 در محل سالن آمفی تاتر میدکو در تهران برگزار شد .

هچنین به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی در خصوص بیماری کرونا و در راستای اجرای نامه شماره 104/31  به تاریخ  1398/12/20 ستاد ملی مبارزه با کرونا و مصوبه مدیریت محترم نظارت بر ناشران بورس و اوراق بهادار مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوق العاده میدکو به صورت زنده بر بستر شبکه اینترنت پخش شد.

در ابتدای جلسه و پس از پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید ، هیأت رییسه مجمع بر اساس ماده 101 قانون تجارت و ماده 30 اساسنامه شرکت ریاست جلسه به رییس هیأت مدیره شرکت، جناب آقای دکتر قاسمی واگذار شد .

وی پس از حضور در جایگاه ریاست مجمع و اخذ رأی از سهامداران با اکثریت آرا جناب آقای امین تفرشی و علی فرخی را به عنوان ناظرین و خانم دکتر نعیمیان را به عنوان منشی جلسه انتخاب و در جایگاه هیأت رییسه مستقر نمودند . همچنین جناب آقای محمدی به نمایندگی از موسسه حسابرسی رایمند و همکاران و آقای رجبی و خانم کریمی نمایندگان  محترم سازمان بورس و اوراق بهادار در جلسه حضور داشتند .

در این جلسه پس از نمایش فیلم از اقدامات انجام شده در سال گذشته و همچنین ارائه گزارش عملکرد سال 99 میدکو توسط جناب آقای دکتر سبزواری مدیر محترم برنامه ریزی، توسعه و تکنولوژی میدکو، قرائت گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورت های مالی شرکت برای سال منتهی به 1399/12/29به تصویب رسید .

دکتر سبزواری در گزارش خود به میزان استخراج مواد معدنی و تولیدات میدکو در سال گذشته اشاره فرموده و گفت: به‌تازگی پروژه شرکت فولاد زرند ایرانیان به بهره برداری رسیده و نخستین شمش فولاد این شرکت تولید شده است.

وی ادامه داد: شرکت میدکو در سال گذشته در رتبه 43 بین 100 شرکت برتر ایران قرار گرفت و توانست عنوان صادرکننده برتر را از آن خود کند.

به گفته  دکتر سبزواری، جمع درآمد میدکو در سال گذشته به 14 هزار و 149 میلیارد تومان رسید که 2 هزار و 194 میلیارد تومان آن سود خالص و یک‌هزار و 739 میلیارد تومان آن سود قابل تقسیم بود.

برپایه این گزارش، در پایان مجمع عمومی عادی میدکو، صورت‌های مالی منتهی به 12 اسفند ماه سال 1399 به تصویب اکثریت سهامداران رسید.

سود قابل تقسیم شرکت یک هزار و 739 میلیارد تومان یا 384 ریال به ازای هر سهم بود که تخصیص سود به میزان یک‌هزار و 482 میلیارد تومان یا 328 ریال به ازای هر سهم در نظر گرفته شد.

سود تقسیم نشده در افزایش سرمایه شرکت از 45 هزار میلیارد ریال به 60 هزار میلیارد ریال لحاظ خواهد شد.

در این مجمع آقایان دکترخوشنویسان مدیرعامل شرکت فرتاک، دکتر ابراهیمی مدیرعامل شرکت ایمیکو، مهندس میرزایی مدیرعامل شرکت بابک مس ایرانیان، آقای طالب مدیر مالی و آقای ارباب مشاور مدیر عامل میدکو به سوالات سهامداران پاسخ گفتند.

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت میدکو 

لیست خبرها