اخبار

Latest news, video reports

پیرو پیام تبریک مدیر عامل شرکت ملی مس

دکتر پورمند مدیر عامل میدکو خطاب به مهندس بنی اسدی راد

پیامی صادر کرد

۲۰ اسفند ۱۳۹۷

بسمه تعالی

جناب آقای مهندس بنی اسدی راد

مدیرعامل محترم شرکت صنایع ملی مس ایران

باسلام و احترام

بدینوسیله از ارسال پیام محبت آمیز و حسن نظر حضرتعالی، به رسم ادب و ارادت، تشکر و قدر دانی می نمایم. آنچه مسلم است موفقیت صورت گرفته در تولید کاتد مس به روش بایو تانک لیچینگ مرهون تلاش خانواده بزرگ مس و حمایت های بی دریغ حضرتعالی و همکاران محترمتان می باشد.

رجاء واثق دارم با یاری خداوند متعال و با اتکاء به جوانان این مرز و بوم در همه صنایع می توان شاهد ثروت آفرینی و بالندگی هرچه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

توفیقات روز افزون حضرتعالی را از خداوند منان خواستارم.

علی اصغر پورمند

97/12/20

 

پیام مدیر عامل شرکت ملی مس بدین شرح است :

جناب آقای دکتر علی‌اصغر پورمند
مدیرعامل محترم شرکت هلدینگ میدکو

با سلام و دعای خیر

خداوند بزرگ را شاکریم که با مدیریت و درایت حضرتعالی و همت همکاران‌تان در آن مجموعه بزرگ صنعتی، طرح بومی تولید کاتد مس به روش بایولیچینگ در مجتمع بابک‌ مس ایرانیان از شرکت‌های زیرمجموعۀ هلدینگ میدکو به ثمر نشسته است.

بی‌تردید، بهره‌گیری این پروژه از دانش و توان متخصصان بومی، بدون اتکا به تکنولوژی خارجی، حکایتگر این حقیقت روشن است که ایران عزیز ما با اعتماد به سرمایه‌های عظیم خود و توانایی فرزندان سخت‌کوش این مرز و بوم، می‌تواند در راه بومی‌سازی و در مسیر پیشرفت و تعالی گام‌هایی بلند بردارد.

اینجانب، بهره‌برداری از این طرح مهم را که علاوه بر نتایج چشمگیر در عرصۀ تولید ملی، ثمرات زیست‌محیطی بزرگی نیز در پی دارد، به شما و همۀ دست‌اندرکاران این پروژه تبریک می‌گویم و بهروزی و توفیق روزافزون‌تان را از درگاه خداوند منان آرزومندم.

محمدرضا بنی‌اسدی راد
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

 

 

لیست خبرها