اخبار

Latest news, video reports

بیست و سومین دوره جایزه "صدشرکت برتر ایران (IMI١٠٠)"

درخشش میدکو در بین 100 شرکت برتر ایران

۲۶ بهمن ۱۳۹۹

مراسم معرفی شرکت‌های برتر ایران در محل مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما با حضور جمعی از مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد و شرکت مادرتخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) در بیست و سومین دوره جایزه "صدشرکت برتر ایران (IMI١٠٠)" موفق به كسب عنوان شركت برتر صادرگرا شد.

ميدكو كه با شعار « توسعه ما از معدن آغاز مى شود» پروژه هاى مختلفى را در حوزه معدن و صنايع معدنى تعريف و اجرا كرده است، در سال جهش توليد موفق به كسب عنوان شركت برتر صادرگرا در بيست و سومين دوره جايزه صد شركت برتر ايران شد.

همچنين ميدكو در اين همايش موفق به قرار گيري در جايگاه چهل و سومين شركت برتر ايران شد. شرکت مادرتخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) در تلاش است با افزايش بهره ورى و استفاده از دانش ملى در توسعه بخش معدن گام هاى موثرى برداشته و نقش مهمى در اشتغالزايى ايفا كند. ميدكو با بهره بردارى از ذخاير معدنى در حوزه صادرات عملكرد موفقى از خود به جاى گذاشته و امروز در ميان شركت هاى برتر صادرات گرا قرار گرفته است.

لازم به ذکر است سازمان مدیریت صنعتی همه ساله اقدام به رتبه بندی شرکت‌های برتر ایران می‌کند. این رتبه‌بندی که ۵۰۰ شرکت بزرگ و تاثیرگذار در اقتصاد کشور را معرفی می‌کند با هدف شناسایی جایگاه بنگاه‌های اقتصادی و گروه‌های صنعتی (رشته‌های مختلف کسب و کار)، گسترش رقابت بین بنگاه‌های اقتصادی و کمک به سیاست گذاران اقتصادی کشور انجام می‌شود.

 

لیست خبرها