اخبار

Latest news, video reports

با حضور مدیر عامل هلدینگ میدکو آغاز عملیات پیش گرمایش HBS های ناحیه کوره بلند پروژه مجتمع فولاد زرند کرمان

با حضور مدیر عامل هلدینگ میدکو آغاز عملیات پیش گرمایش HBS های ناحیه کوره بلند پروژه مجتمع فولاد زرند کرمان

۲۳ اسفند ۱۳۹۶

با حضور مدیر عامل هلدینگ میدکو
آغاز عملیات پیش گرمایش HBS های ناحیه کوره بلند پروژه مجتمع فولاد زرند کرمان

سه شنبه به تاریخ 22 اسفند ماه 1396 عملیات پیش گرمایش HBS های ناحیه کوره بلند پروژه مجتمع فولاد شرکت فولاد زرند ایرانیان با حضور جناب آقای دکتر پورمند مدیر عامل هلدینگ میدکو و جمعی از مدیران و دست اندرکاران این پروژه آغاز گردید.
در این مراسم جناب اقای دکتر قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد و رییس هیات مدیره هلدینگ میدکو اظهار داشتند امروز شاهد انجام کار بزرگی هستیم که توسط عزیزان متخصص، توانمند و با انگیزه و دلسوز در سطوح مختلفی از کارخانه و سایت تا فرماندهی سایت و ستاد میدکو انجام شده است.
این چهره زیبایی که امروز از صنعتی شدن شهر زرند با افتتاح و عملیاتی شدن پروژه های مهمی چون کنسانتره سنگ آهن و گندله سازی شاهد هستیم با عملیاتی شدن واحد کوره بلند زرند که از پروژه های بزرگ صنعتی کشور است شکوفاتر خواهد شد.
همه این مجموعه را ناشی از الطاف بیکران الهی می دانیم باز هم تکرار می کنیم و از صمیم قلب میگوییم "آنچه توانسته ایم لطف خدا بوده است" ، آنچه توانسته ایم عنایت و مرحمت خداوند باری تعالی بوده است البته که باید دست بوس عزیزانی که این کار بزرگ را خلق کرده اند و امروز به این مرحله رسانده اند باشیم. من افتخار می کنم به وجود همه همکارانم در هلدینگ بزرگ میدکو از این به بعد با راه اندازی این پروژه ها ما دیگر کلمه بزرگ هم بعد از هلدینگ خواهیم آورد و هلدینگ بزرگ میدکو امروز سربلند و سینه سپر در مقابل این همه تحریم ها و نامردمی ها و جفاهایی که استکبار جهانی برای جمهوری اسلامی ایران طراحی کرد، توانست نشان بدهد که فرزندان این آب و خاک توانمدیشان بیشتر است و کار سازندگی و توسعه اقتصادی و ارتقاء وضعیت زندگی موفق بوده اند. این پروژه مهم با نام نامی حضرت امیرالمومنین (ع) این بخش از عملیاتی شدنش را آغاز می کند. در پایان دکتر پورمند بیان داشتند: انشالله هرچه زودتر شاهد تولید این مجتمع باشیم و همواره شاهد توسعه هرچه بیشتر واحدهای فولادسازی در کشور باشیم و از همه شرکت های دست اندرکار احداث مجتمع فولاد زرند تشکر و قدردانی می نمایم.
کائوپرهای کوره بلند نقش پیش گرم کردن هوای دمشی کوره بلند تا 1200 درجه سانتی گراد را بطور مستمر به عهده دارند و کوره بلند دارای 3 کائوپر که همواره یکی از آنها در حال گرم کردن هوا و دمش و دو کائوپر دیگر در حال گرماگیری خواهند بود.

 
 
 

لیست خبرها